EmunDo – preparat do laserowej terapii fototermicznej (PTT)

ZAPALENIE DZIASEŁ

Zapalenie dziąseł.

EmunDo to pierwszy na świecie preparat do laserowej terapii fototermicznej (PTT). W wyniku działania preparatu i lasera diodowego 810 nm powstają cząstki ozonu oraz wolne rodniki tlenowe, które działają antybakteryjnie na tkanki miękkie jamy ustnej. W odróżnieniu od innych preparatów PTT dostępnych na rynku, EmunDo eliminuje wszystkie bakterie Gram „+” i Gram „-” znajdujące się w jamie ustnej. Preparat eliminuje więc wszystkie niechciane bakterie z jamy ustnej pacjenta.

D80_4654

Laser AMD PICASSO

• 100% redukcja bakterii
  • bardzo wysoka skuteczność
  • 100% ochrona przed wysiękiem bakterii do krwi
  • lepsze i szybsze gojenie ran
  • natychmiastowa ulga w bólu
  • terapia jest bezbolesna i nie powoduje efektów ubocznych
  • może być wielokrotnie powtarzana, biokompatybilna

Infekcyjne choroby dziąseł i przyzębia nie zawsze są podatne na zastosowane leczenie farmakologiczne i zabiegi stomatologiczne polegające na mechanicznym usunięciu drobnoustrojów z obszaru zakażonego. Działania dentystów starających się jak najdokładniej oczyścić zęby z kamienia i płytki, a kieszonki dziąsłowe z zalegających w nich pozostałości organicznych i bakterii od niedawna wspomaga laserowa terapia fotodynamiczna. Z technologii tej można skorzystać już w gabinecie NEXUS DENTAL oraz EmunDo – niezwykle skuteczny preparat do laserowej terapii fotodynamicznej, który eliminuje 100% niechcianych bakterii z jamy ustnej.

Laserowa terapia fotodynamiczna jest zabiegiem, w którym na leczoną okolicę nakładany jest specjalny preparat ulegający aktywacji pod wpływem naświetlania laserem diodowym emitującym fale o długości 810 nm. W wyniku tej reakcji powstają silnie reaktywne cząstki ozonu i wolne rodniki tlenowe, które niszczą drobnoustroje znajdujące się w jamie ustnej i zakłócają ich metabolizm. Preparat aktywowany laserem zawiera tzw. fotouczulacze, związki chemiczne o budowie pierścieniowej – to z nich pod wpływem światła uwalniają się reaktywne formy tlenu.

Terapia fotodynamiczna to wysoce skuteczne rozwiązanie na leczenie schorzeń jamy ustnej, które może być stosowane także w profilaktyce zakażeń, ponieważ:

• eliminuje drobnoustroje wywołujące zapalenie tkanek jamy ustnej i bakterie, które przedostały się do kanałów korzeni zębowych oraz bytujące w ubytkach – z tego powodu znajduje zastosowanie w wielu dziedzinach stomatologii, w tym stomatologii zachowawczej, endodoncji, periodontologii i implantologii;
  • zmniejsza aktywność enzymów i polisacharydów wytwarzanych przez mikroorganizmy;
  • leczy zapalenia tkanek zlokalizowanych wokół implantów.

EmunDo to preparat, który był pierwszym na świecie środkiem do laserowej terapii fotodynamicznej. Jego zaletą jest nadzwyczajna skuteczność w odniesieniu do bakterii Gram+ oraz Gram -. Likwiduje m.in.:

• gronkowca złocistego
  • pałeczkę okrężnicy
  • dwoinkę i pałeczkę zapalenia płuc
  • pałeczkę ropy błękitnej
  • paciorkowce kałowe.

Zalety laserowej terapii fotodynamicznej:

• skutecznie eliminuje organizmy wywołujące zakażenie;
  • jest biokompatybilna z tkankami;
  • jest bezbolesna, brak skutków ubocznych;
  • przynosi natychmiastową ulgę w bólu i przyspiesza procesy gojenia się ran oraz regeneracyjne;
  • można ją stosować wielokrotnie bez szkód dla tkanek.

Jej skuteczność dodatkowo wzrasta, jeśli jest stosowana wraz z innymi zabiegami dentystycznymi: skalingiem i kiretażem

Emundo Schema_e (low)(1)

Plan perio , terapia EmunDo.